Komunikace se zákazníkem
V této části Vám Zoner INSHOP4 Manager umožní nastavit marketingové nástroje Vaší prodejny, které můžete využívat.
Jsou to:
- Poslat dotaz na výrobek
- Našli jste lepší cenu?
- Doporučit výrobek
Nastavení naleznete v agendě
Marketing-Komunikace se zákazníkem.
Poslat dotaz na výrobek
Tato funkce slouží k tomu, že zákazníkovi umožní jednoduchým způsobem získat od obchodníka informaci o požadovaném výrobku - např. o dostupnosti. Odkaz na tuto funkci je možné zobrazit v katalogu i v detailu výrobku. Po kliknutí na ni je vyvolán dialog, v němž zákazník vyplní požadované údaje a odešle dotaz. Ten příjde emailem do schránky, kterou jste nadefinovali.
Našli jste lepší cenu?
Touto funkcí umožníte zákazníkovi, aby Vám dal vědět, že konkrétní výrobek našel u konkurence za výhodnější cenu. Odkaz na tuto funkci je možné zobrazit v katalogu i v detailu výrobku. Po kliknutí na ni je vyvolán dialog, v němž zákazník vyplní požadované údaje a odešle dotaz. Ten příjde emailem do schránky, kterou jste nadefinovali.
Doporučit výrobek
Tato funkce umožňuje zákazníkovi poslat přostřednictvím formuláře odkaz na vybraný výrobek na zadaný email. Odkaz na tuto funkci je možné zobrazit v katalogu i v detailu výrobku. Po kliknutí na ni je vyvolán dialog, v němž zákazník vyplní požadované údaje a odešle dotaz. Ten příjde emailem do schránky, kterou jste nadefinovali.