Úpravy výpočtu relevance
V Zoner inShop 5.0 se nalezené produkty fulltextovým vyhledáváním řadí podle relevance. Ta se stanovuje podle toho, jaký význam u nalezeného produktu má hledaná fráze.
Např. produkt, jehož název se přesně shoduje s hledanou frází, má vyšší relevanci, než ten, u nějž je hledaná fráze uprostřed nebo na konci názvu.
Způsob výpočtu relevance lze upravit parametrem FullText.RankSetting v souboru web.config.
Následující parametry se uvádějí v hodnotě parametru FullText.RankSetting (oddělené středníkem):
- FlatRankForName=1 - všechny nalezené produkty, u kterých se hledaná fráze nachází v názvu produktu, budou mít stejnou relevanci.
- PreferInStore=1 - upřednostňují se produkty, které jsou skladem
- ForceInStore=1 - produkty skladem budou vždy před produkty, které na skladě nejsou
- PreferNew=1 - mírně se upřednostňují nové produkty
- PreferNewStrongly=1 - nové produkty se upřednostňují výrazně
Nalezeny mohou být samozřejmě i produkty, které v názvu hledanou frázi nemají (mohou ji mít např. v popisu), ty mají obvykle relevanci nižší, než produkty se shodou v názvu.