|
Member
|
PVE
-
12.04.2011 22:03:13
Možnost editace přijaté objednávky
Zdravím všechny, již delší dobu se potýkám s problematikou možnosti editovat objednávku na požadavek zákazníka. Tato možnost v ZIM není a tak se čas od času stane při větším objedmu objednávek či expedici předobjednávek, že se na něco zapomene a pak se musí objednávka dodatečně dosílat již na naše náklady a tyto nás již vyšli na minimálně dvouměsíční provoz inshopu.
Pokud je možné editovat objednávky a víte někdo jak, byl bych Vám neskonale vděčný za tuto radu a pomoc.
|
|
|
Member
|
skinshop
-
16.07.2011 22:00:48
RE:Možnost editace přijaté objednávky
Postradam take tuto funkci, i u blbych systemu na eshopy to lze a zde ne... Stava se casto, ze zakaznik zavola, ze chce jeste jeden kus, ale v objednavce to zmenit sam nemohu.
|
|
|
Member
|
jarin.marus@seznam.cz
-
10.02.2012 14:30:05
RE:Možnost editace přijaté objednávky
Dobrý den. Nemožnost editace došlé objednávky deklasuje Inshop na úroveň platforem pro drobné domácí prodejce. Stačí k tomu přičíst fakt, že není možné sledovat aktuální stav skladu a zákazník tedy může do koše vkládat i zboží, jež není k dispozici, je rozhodnuto - Inshop je prostě pro seriózní provoz e-shopu nepoužitelný. O tom, že Zoner ani nemá zájem něco zdokonalovat a přemýšelt nad funkcionalitou svědčí i toto forum. Zoufalé dotazy bez odpovědi, popsané chyby, kterým se Zoner nevěnuje. Myslím, že doplnit možnost editovat objednávku by problém být neměl. Mimochodem, jako velice slabou vidím i podporu. Manuál je napsaný povrchně a video o přidání velikostí k produktu v Inshop Cinema nefunguje. Zoneru nezáleží ani na referencích. Nebo je na této platformě fungujícíh e-shopů opravdu tak žalostně málo ?
|
|
|
Member
|
Simi
-
26.02.2012 12:00:36
RE:Možnost editace přijaté objednávky
Já si myslím, že Zoner až moc velice spolíhá na fakt, že podporu dělají autorizovaní partneři ale zapomíná se na to, že ne každý má shop přes partnera a partner z toho na druhou stranu hodlá něco vytěžit.
|
|