|
Member
|
wajinka@gmail.com
-
08.04.2011 21:18:31
aktualizace stavu skladu
Prosím poraďte, při synchronizaci dat při datové výměně mám v Agendě zatrhnuto Objednávky i Aktualizovat stav skladu podle objednávek - přesto se mi ve skladu nesnižuje počet kusů zboží, které bylo "odebráno" v objednávkách.
|
|
|
Member
|
PVE
-
12.04.2011 21:53:51
RE:aktualizace stavu skladu
No jak je mi známo ZIM toto sám osobě neumí, je potřeba nějaký podporovaný účetní systém POHODA nebo Money a pak nastavit synchronizaci s Eshopem. Jen na jednu maličkost pánové zapomněli a to, že pokud člověk neprovádí synchronizaci každý xx sekund, tak dojde lehce k tomu, že se potkají dvě objednávky, ale zboží je jen pro jednoho zákazníka. V takové situaci nezbyde opět nic jiného než se omluvit za nekorektní funkci systému a nabídnout zákazníkovi náhradní termín dodání.
|
|
|
Member
|
wajinka@gmail.com
-
13.04.2011 17:11:40
RE:aktualizace stavu skladu
Právě to je ten problém - protože prodávám látky, lehce se stane, že prostě některé látky už je málo a zákazník si objedná větší množství než je na skladě. Nefungovalo mi to ani s Pohodou, protože tam se mi objevovaly další problémy s obrázky (Pohoda mi vždy všechny obrázky převálcovala). Těžko můžu několikrát týdně zákazníkům vysvětlovat, že prostě bohužel látka už není - je to přinejmenším více než trapné :-(
|
|
|
Member
|
Stesticko
-
19.01.2012 8:54:20
RE:aktualizace stavu skladu
Diskutoval jsem tu věc s jedním z programátorů na jednom semináři. Také se s tím potýkám. Nevím, ale kolik firem má tak dobrý systém, že by stav uvedený v eshopu odrážel aktuální stav skladu. Ne, že bych se chtěl Zoneru zastávat, sám je dusím dost, ale není to úplně snadné, vytvořit pravidla, podle kterých by se to řídilo. Já třeba neprodávám jen přes eshop, tak mi odečítání položek ze stavu v eshopu problém nevyřeší, i když bych ho též uvítal. (Inshop ho nabízí, ale není implementován)
Vzhledem k tomu, že prodávám i ze skladu, objednávky chodí i po telefonu, tak bych musel mít účto i shop postavený na jedné, nejspíše SQL databázi. A systém by musel počítat (odečítat i přijaté objednávky komplet od stavu skladu). To není jednoduché ani levné řešení, asi, dle mého laického odhadu. Ale též bych se rád dočkal alespoň částečného řešení vzhledem k tomu, že aktualizace dat z Pohody přes XML trvá hodně dlouho a nelze ji dělat 3x denně. Alespoň já nemám takový HW, abych mohl na serveru pracovat a ještě dělat pořád výměny.
|
|
|
Member
|
Martin
-
06.03.2012 13:44:08
RE:aktualizace stavu skladu
Jednoduché řešení odečítání stavu skladu se pokoušíme nyní implementovat. V podstatě spočívá v odečítání stavu skladu na serveru po vytvoření objednávky. Při změně stavu skladu v manageru a odeslání na eshop se bude počítat z nově nastaveného stavu. V podstatě tento systém by měl řešit stavy mezi jednotlivými datovými výměnami: primární řešení stavu skladu zůstává na účetním systému. Bohužel, jakýkoliv další složitější a komplexnější systém naráží na složitosti, které už byly zmiňovány. jen namátkou jmenuji: - objednávky vytvořené mimo systém inshop - storna a změny objednávek
Pokud bychom měli řešit i tyto záležitosti musely bychom začít evidovat skladové pohyby a to se dostáváme trochu do jiné oblasti...
|
|